Thursday, March 5, 2009

Wins & GF baru

Ni hari ni aku mo bercerita ni... aku tengah melepak di api-api ni... Haaa...
Founder pemegang bendera {Winesimpson} hari dapat girlfriend baru... peeeerh melepas la suma gadis gadis ayu yang nam mengurat kawan aku tu... apa tak nyer... girl friend baru dia ni.... cantik babe,... berbaju biru gelap... slim wa cakap lu!!!!!

meleleh ayer liur yang lain.... interenal dia... adeiiiii dual core lagi macam tu... ni la pertama kali aku tengok Founder Wins ni berminat gile kat girlfriend baru dia ni... aku rasa beberapa bulan ni memang tidak buli dikacau suda si dia ni.... mesti berkepit aja sama dia punya girlfriend tu...

Nama si girlfriendnya :"As" ... si as ni pendek-pendek orang nya tapi... padat... memang top kualiti la babe...montok / slim gitu kata lain si Founder 'PODOT'... dia dikenalkan oleh si S/U club pemegang bendera si Din.... i tell you.. you gigit jari... kalau la aku pun dapat girlfriend macam tu.. alahai.. memang ... tak keluar bilik la bah.. terus aku masuk meminang ....

Founder club pemengang bendera - Wines ni... orang nya alim kucing... kalau ko tingok gambar dia di dalam lesen dia.... alahai.. ayu gila bah tu.. kalo pakaikan dress ... taruk lipstick... maaaak si Mansit terus terpikat...

Naaaaah kan aku dah kata... cuba korang tinguk dia punya gambar zaman belum period dulu.... sekarang ni sudah kering kevirginan dia tu... alih alih jadi founder pemegang bendera....
baaah ok lah makanan aku dan sampai.. aku heran kenapa di kedai mamak ni ada gak mee bandung... alahai... memang bah tu advance...

bah pasal gf si Wins tu nanti aku update korang...

wokeh bro dan babe... makan dulu...
salamzzz'

1 Comment:

  1. Unknown said...
    alahaiiiiiiiiiiiiii.... kenapa la ko tidak stay macam muda muda dulu gak wins ooooi... kalau tida sia suda masuk meminang ko.. huhhu

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online